Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
εξαρταται για τι οχημα μιλαμε, σε τι συνθηκεσ χρησιμοποιειται, τι φορτιο μεταφερει και τι αναγκες εχουμε, τι κυβισμο κτλ κτλ
αν υποθεσουμε οτι μιλαμε για κοινα επιβατικα ι.χ χαμηλου κυβισμου για κινηση στην πολη, χωρις αναγκη μεταφορας μεγαλου φορτιου, τοτε μας ενδιαφερει κυριως η ιπποδυναμη. δεν εξαιρουμε ομως και την ροπη απλα την λαμβανουμε υποψιν σε μικροτερο βαθμο. εξαλου οι διαφορες ανα μοντελο σε αυτη την κατηγορια ειναι μικρες
αν μιλαμε για αγροτικο οχημα μεγαλου κυβισμου για αναλογη χρηση η καποιο 4χ4 οχημα τοτε ειναι λογικο να λαβουμε υποψιν κυβισμο και φυσικα ροπη στρεψης και οχι τοσο την ιπποδυναμη.
γενικοτερη η ροπη , που παρατηρειται στις χαμηλες στροφες, δηλωνει την ”ανταποκριση” ας το πουμε του οχηματος υπο συνθηκες φορτου, βελτιωνει τα ρεπριζ απο χαμηλες στροφες και γενικοτερα ενα οχημα με αρκετη ροπη δεν θα κωλωσει να μεταφερει φορτιο υπο δυσκολες συνθηκες πχ ανηφορες.
η ιπποδυναμη δλδ η ισχυς ενος οχηματος δηλωνει την ικανοτητα να κινηθει με μια μεγιστη ταχυτητα και παρατειρηται στις υψηλες στροφες.
φυσικα ο συνδυασμος των δυο δλδ καλη ιπποδυναμη και μεγαλη ροπη ειναι ο ιδανικοτερος και θα τον συναντησεις σε αυτοκινητα με αγωνιστικες προδιαγραφες τυπου EVO, γενικοτερα σε αυτοκινητα με τουρμπο η κομπρεσορα κτλ.