Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Βγαζε νεκρες,Μην τρεχεις πολυ,καθαριζε το φιλτρο τακτικα,πηγαινε με σταθερη ταχυτητα και γενικα προσπαθησε να εχεις χαμηλες στροφες.Πχ αν πας με 100 μην εχεις ουτε τριτη ουτε τεταρτη μεσα αλλα πεμπτη.Ολα αυτα απο προσωπικη εμπειρια και γνωση.
αφαίρεσε το περιττό βάρος που ίσως κουβαλάς στο αυτοκίνητο, πχ ξεχασμένα αντικείμενα στο πορτ μπαγκαζ.
μην έχεις αντικείμενα στην σχάρα τα οποία χαλούν την αεροδυναμική του αυτοκινήτου, δεν μιλάμε για επιδόσεις μιλάμε για οικονομία.
Εγώ π.χ. βάζω τετάρτη από τα 50km/h και πέμπτη από τα 70km/h και καταφέρνω εκτός πόλης με αυτοκίνητο 1600cc και 116 hp καίω 6,5L/100km
βρήκα και μερικές ακόμη συμβουλές στο troktiko:
1). Το γκάζι να είναι σταθερό και να μην κάνουμε πόλεμο μαζί του ούτε να το χρησιμοποιούμε σαν …ασανσέρ.
2). Αποφύγετε να έχετε κλιματιστικά και φορτιστές γιατί γίνεται και από εκεί καταναλωσούλα.
3). Μην σβήνετε την μίζα όταν είστε ακίνητοι γιατί χαλάτε περισσότερα από όσα γλιτώνετε. Κάποια στιγμή και η μίζα θα ρετάρει και θα τρέχετε στα service.
4).Στα φανάρια πάντα κατεβάζουμε την ταχύτητα από πριν και όχι απότομα. Βλέπουμε από μακριά που έχει φανάρι και αφήνουμε σιγά σιγά την βενζίνη.
Επίσης να τονίσω ότι οι αλλαγές ταχυτήτων δεν συνδέονται με τα χιλιόμετρα αλλά με τις στροφές. Μια οικονομική οδήγηση προτείνει αλλαγές ταχυτήτων στις 2.500 στροφές.
Επίσης όταν αντιλαμβανόμαστε ότι σε λίγα μέτρα θα σταματήσουμε, βγάζουμε νεκρά απο πριν και επιβραδύνουμε σιγά σιγά με φρένο. Αυτό βέβαια θέλει πολύ προσοχή αν θέλουμε να σταματήσουμε απότομα ή ξαφνικά. Εκεί προτείνεται το κατέβασμα ταχύτητας στο σασμαν που βοηθάει πολύ στο φρενάρισμα.
Όσα προαναφέρθηκαν απο netakia και pastora είναι πολύ σωστά!
Επίσης η τοποθέτηση “πράσινων”ελαστικών μειώνει κατά 5% περίπου την κατανάλωση καυσίμου…
“πράσινα” ελαστικά; πρώτη φορά το ακούω. Τι ακριβώς είναι;
υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για αυτά;
Στην οικονομική κατανάλωση παίζουν, όπως ειπώθηκε, πολλά ρόλο. Αεροδυναμική αυτοκινήτου, κατασκευή του, τα ελαστικά, αν οδηγούμε με ανοιχτά παράθυρα, φορτωμένο αμάξι, ερκοντίσιον κτλ
Εγώ θα εστιάσω στον τρόπο οδήγησης: Ήρεμη, σταθερή οδήγηση χωρίς απότομες αυξομοιώσεις στην ταχύτητα. Αλλαγές ταχυτήτων ήρεμες (κι όχι χτυπητές) μέσα στα σωστά όρια τους (συνήθως με το στροφόμετρο γύρω στις 2500 στροφές). Επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις έγκαιρες και όχι γρήγορες με απότομα φρεναρίσματα κ.ο.κ.
Αυτό με τα φανάρια που είπαν παραπάνω μου προκαλεί απορία για τους οδηγούς: Βλέπουν από τα 500 μέτρα ότι το φανάρι είναι κόκκινο και παρόλα αυτά τρέχουν του σκοτωμού μέχρι εκεί και μετά πατούν φρένο του σκοτωμού.Τι να πεις…(και πολλά άλλα δηλαδή)