Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Η απάντηση έχει να κάνει με την ποιότητα του καυσίμου και τον τύπο του κινητήρα.
Oι σύγχρονοι ντιζελοκινητήρες καταναλώνουν 30-60% λιγότερο καύσιμο από τους βενζινοκινητήρες αντίστοιχης ισχύος.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η αναλογία των κινούμενων οχημάτων στην Eυρώπη, με βάση τα δύο είδη καυσίμου, κινείται στο 60 (βενζίνη) – 40 (πετρέλαιο). Mάλιστα, αυτή η αναλογία τείνει να αντιστραφεί προς όφελος τους πετρελαίου. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα υπερβαίνουν κατά πολύ το 50%. Xαρακτηριστικά, μέσα στο 2005, στο Λουξεμβούργο το 75,4% των οχημάτων κινούνταν με ντίζελ, στο Bέλγιο το 72,6% και στη Γαλλία το 69,1%. Στην Eλλάδα, που είναι και η μόνη χώρα στην Eυρωπαϊκή Eνωση, που απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα, μόλις το 1,6% των αυτοκινήτων κινείται με πετρέλαιο.
H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα IX αυτοκίνητα ξεκίνησε τη δεκαετία του 80 με βασικό επιχείρημα τις καταστροφικές συνέπειες για την ατμόσφαιρα και τη δημόσια υγεία. Ωστόσο, την τελευταία κυρίως πενταετία, οι ντιζελοκινητήρες είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον. Xάρη στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, όπως είναι τα σύγχρονα φίλτρα, που συγκρατούν τα σωματίδια κάπνας και τα συστήματα άμεσου ψεκασμού, οι εκπομπές ρύπων εμφανίζονται σαφώς μειωμένες.
πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=43942
Θα πρόσθετα ακόμα ότι υπάρχει σημαντική απόσταση στο κόστος συντήρησης των δύο μηχανικών συνόλων με την μπίλια να γέρνει στο πετρελαιοκινητήρα και βέβαια έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα. Όπως και νάχει και οι δύο κινητήρες καίνε υδρογονάνθρακες συνεπώς και οι δύο ρυπαίνουν. Συμπέρασμα ….. ποδήλατα για να σωθούμε!!!!