Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Ξέρουμε ότι για να έχουμε μια κυκλική τροχιά πρέπει να ασκείται στο σώμα δύναμη παράλληλη με την ευθεία που ενώνει το σώμα με το κέντρο της τροχιάς και να έχει ταχύτητα κάθετη σε αυτή τη δύναμη. Φαίνεται αρκετά απλό και δεν θα έπρεπε να είναι σπάνιο, όμως αυτές οι δύο συνθήκες δεν είναι αρκετές! Για κάθε δύναμη υπάρχει μόνο μία ταχύτητα (ανάλογα με την περίπτωση) που θα οδηγήσει σε κυκλική κίνηση,Οπότε, ήδη, στατιστικά συναντάμε ένα πρόβλημα αφού από όλες τις ταχύτητες που θα μπορούσε να έχει το σώμα μόνο μία είναι ικανή να δώσει κυκλική τροχιά. Αν το σώμα έχει μεγαλύτερη ταχύτητα τότε η δύναμη δεν θα είναι αρκετή για να στρέψει την ταχύτητα με τέτοιο τρόπο ουτοσώστε να είναι συνεχώς κάθετη στην δύναμη. Θα την στρέψει λιγότερο και το σώμα θα απομακρυνθεί από το κέντρο της τροχιάς, αν η ταχύτητα είναι μικρότερη τότε η δύναμη θα είναι υπερβολική και η ταχύτητα θα στραφεί προς το κέντρο της τροχιάς