Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Aπό τα μέσα της δεκαετίας του 1990 έχουν αρχίσει να εμφανίζονται πολλά τετρακίνητα μοντέλα, δημιουργώντας μία νέα κατηγορία, τη SUV -Sports Utility Vehicle- ή οχήματα ελευθέρου χρόνου. Tα SUV όμως διαφέρουν σε πολλά σημεία με τα αυθεντικά τζιπ, με τις κυριότερες διαφορές να εστιάζονται στα συστήματα τετρακίνησης, στον αριθμό των διαφορικών και στον τύπο του αμαξώματος. Τζιπ συνήθως σημαίνει τρία διαφορικά, επιλογή στη μετάδοση της κίνησης, “κοντό” κιβώτιο και όχι αυτοφερόμενο αμάξωμα. Μπορεί εξωτερικά τα περισσότερα τζιπ ή SUV ή όπως αλλιώς θέλετε, να μοιάζουν μεταξύ τους, κάτω όμως από το περίβλημα είναι εντελώς διαφορετικά.
Πέρα από αυτά, τα περισσότερα SUV από μόνα τους διαψεύδουν το εαυτό τους. Λανσάρονται ως “τζιπ” ενώ δεν έχουν καν τετρακίνηση, σχεδόν κανένα από αυτά δεν έχει λάστιχα κατάλληλα για εκτός δρόμου εξορμήσεις, οι χώροι τους δεν είναι εν τέλη πολύ μεγαλύτεροι από ένα “κανονικό” αυτοκίνητο, οι αναρτήσεις τους παραπέμπουν ευκολότερα σε βάρκα παρά σε αυτοκίνητο, ενώ κάποια από αυτά έχουν τόσο χαμηλά τις μπάρες των αναρτήσεων, που κάνουν τα χαμηλωμένα saxόραλλα να δείχνουν ψηλά!