Εξαρτάται την πολιτική της κάθε εταιρείας. Μια καλή δικαιολογία για τις εταιρείες courier είναι ότι έχουν την ευθύνη της μεταφοράς κι όχι του περιεχομένου. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα να το ανοίξεις πριν πληρώσεις. Επίσης, όταν ξέρεις από ποια εταιρεία θα σου έρθει το αντικείμενο, απλά κάνεις ένα τηλέφωνο και τους ρωτάς (πριν παραλάβεις).
Τουλάχιστον για τις μεγαλύτερες εταιρείες (βλ. ACS, Γενική Ταχυδρομική) που γνωρίζω εκ των έσω η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών αναλαμβάνουν να μεταφέρουν ένα δέμα/φάκελο κτλ. χωρίς να γνωρίζουν ή/και να ελέγχουν το περιεχόμενο.
Επιπλέον ο αποστολέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να πάρει πίσω ενα δέμα αν αυτό έχει ανοιχθεί.
Οποτε μέσω αντικαταβολής είτε αγοράζεις γουρούνι στο σακί (εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον πωλήτη, δεν έχεις ξανακάνει συναλλαγή κτλ) είτε του ζητάς να δώσει εκ των προτέρων εντολή στην εταιρία ταχυμεταφορών να επιτρέψει τον έλεγχο του περιεχομένου από τον παραλήπτη πρό της παράδοσης, οπότε και οι εταιρίες το δέχονται.
Σε διαφορετική περίπτωση αυτό που έχει δικαίωμα ο παραλήπτης να κάνει είναι αφότου έχει παραλάβει και πληρώσει το δέμα να ζητήσει απο τον διανομέα να περιμένει ένα λεπτό, να ελέγξει το δέμα και στην περίπτωση που έχει υποστεί κάποια ζημιά κατα την μεταφορά να το αναφέρει άμεσα. Αυτό δεν καλύπτει βέβαια τις περιπτώσεις όπου το περιεχόμενο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του αγοραστή.
H ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της online εμπειρίας σας. Για να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ. Αποδοχή
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Εξαρτάται την πολιτική της κάθε εταιρείας. Μια καλή δικαιολογία για τις εταιρείες courier είναι ότι έχουν την ευθύνη της μεταφοράς κι όχι του περιεχομένου. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα να το ανοίξεις πριν πληρώσεις. Επίσης, όταν ξέρεις από ποια εταιρεία θα σου έρθει το αντικείμενο, απλά κάνεις ένα τηλέφωνο και τους ρωτάς (πριν παραλάβεις).
Τουλάχιστον για τις μεγαλύτερες εταιρείες (βλ. ACS, Γενική Ταχυδρομική) που γνωρίζω εκ των έσω η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών αναλαμβάνουν να μεταφέρουν ένα δέμα/φάκελο κτλ. χωρίς να γνωρίζουν ή/και να ελέγχουν το περιεχόμενο.
Επιπλέον ο αποστολέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να πάρει πίσω ενα δέμα αν αυτό έχει ανοιχθεί.
Οποτε μέσω αντικαταβολής είτε αγοράζεις γουρούνι στο σακί (εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον πωλήτη, δεν έχεις ξανακάνει συναλλαγή κτλ) είτε του ζητάς να δώσει εκ των προτέρων εντολή στην εταιρία ταχυμεταφορών να επιτρέψει τον έλεγχο του περιεχομένου από τον παραλήπτη πρό της παράδοσης, οπότε και οι εταιρίες το δέχονται.
Σε διαφορετική περίπτωση αυτό που έχει δικαίωμα ο παραλήπτης να κάνει είναι αφότου έχει παραλάβει και πληρώσει το δέμα να ζητήσει απο τον διανομέα να περιμένει ένα λεπτό, να ελέγξει το δέμα και στην περίπτωση που έχει υποστεί κάποια ζημιά κατα την μεταφορά να το αναφέρει άμεσα. Αυτό δεν καλύπτει βέβαια τις περιπτώσεις όπου το περιεχόμενο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του αγοραστή.
Δηλαδή άμα ο πωλητής πει να το ανοίξουμε θα μπορέσουμε να το δουμε πριν πληρώσουμε ???
γεια σας παιδια!μπορεις να μην παραλαβεις ή αποδεχτεις ενα δεμα με αντικαταβολη??
Ναι το μόνο εύκολο. Λες δεν το παραλαμβάνω.