Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Εξαρτάται την πολιτική της κάθε εταιρείας. Μια καλή δικαιολογία για τις εταιρείες courier είναι ότι έχουν την ευθύνη της μεταφοράς κι όχι του περιεχομένου. Ωστόσο δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα να το ανοίξεις πριν πληρώσεις. Επίσης, όταν ξέρεις από ποια εταιρεία θα σου έρθει το αντικείμενο, απλά κάνεις ένα τηλέφωνο και τους ρωτάς (πριν παραλάβεις).
Τουλάχιστον για τις μεγαλύτερες εταιρείες (βλ. ACS, Γενική Ταχυδρομική) που γνωρίζω εκ των έσω η απάντηση είναι κατηγορηματικά όχι.
Οι εταιρείες ταχυμεταφορών αναλαμβάνουν να μεταφέρουν ένα δέμα/φάκελο κτλ. χωρίς να γνωρίζουν ή/και να ελέγχουν το περιεχόμενο.
Επιπλέον ο αποστολέας έχει το δικαίωμα να αρνηθεί να πάρει πίσω ενα δέμα αν αυτό έχει ανοιχθεί.
Οποτε μέσω αντικαταβολής είτε αγοράζεις γουρούνι στο σακί (εάν δεν έχεις εμπιστοσύνη στον πωλήτη, δεν έχεις ξανακάνει συναλλαγή κτλ) είτε του ζητάς να δώσει εκ των προτέρων εντολή στην εταιρία ταχυμεταφορών να επιτρέψει τον έλεγχο του περιεχομένου από τον παραλήπτη πρό της παράδοσης, οπότε και οι εταιρίες το δέχονται.
Σε διαφορετική περίπτωση αυτό που έχει δικαίωμα ο παραλήπτης να κάνει είναι αφότου έχει παραλάβει και πληρώσει το δέμα να ζητήσει απο τον διανομέα να περιμένει ένα λεπτό, να ελέγξει το δέμα και στην περίπτωση που έχει υποστεί κάποια ζημιά κατα την μεταφορά να το αναφέρει άμεσα. Αυτό δεν καλύπτει βέβαια τις περιπτώσεις όπου το περιεχόμενο δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες του αγοραστή.
Δηλαδή άμα ο πωλητής πει να το ανοίξουμε θα μπορέσουμε να το δουμε πριν πληρώσουμε ???
γεια σας παιδια!μπορεις να μην παραλαβεις ή αποδεχτεις ενα δεμα με αντικαταβολη??
Ναι το μόνο εύκολο. Λες δεν το παραλαμβάνω.