Η απάντηση έχει να κάνει με την ποιότητα του καυσίμου και τον τύπο του κινητήρα.
Oι σύγχρονοι ντιζελοκινητήρες καταναλώνουν 30-60% λιγότερο καύσιμο από τους βενζινοκινητήρες αντίστοιχης ισχύος.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η αναλογία των κινούμενων οχημάτων στην Eυρώπη, με βάση τα δύο είδη καυσίμου, κινείται στο 60 (βενζίνη) – 40 (πετρέλαιο). Mάλιστα, αυτή η αναλογία τείνει να αντιστραφεί προς όφελος τους πετρελαίου. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα υπερβαίνουν κατά πολύ το 50%. Xαρακτηριστικά, μέσα στο 2005, στο Λουξεμβούργο το 75,4% των οχημάτων κινούνταν με ντίζελ, στο Bέλγιο το 72,6% και στη Γαλλία το 69,1%. Στην Eλλάδα, που είναι και η μόνη χώρα στην Eυρωπαϊκή Eνωση, που απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα, μόλις το 1,6% των αυτοκινήτων κινείται με πετρέλαιο.
H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα IX αυτοκίνητα ξεκίνησε τη δεκαετία του 80 με βασικό επιχείρημα τις καταστροφικές συνέπειες για την ατμόσφαιρα και τη δημόσια υγεία. Ωστόσο, την τελευταία κυρίως πενταετία, οι ντιζελοκινητήρες είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον. Xάρη στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, όπως είναι τα σύγχρονα φίλτρα, που συγκρατούν τα σωματίδια κάπνας και τα συστήματα άμεσου ψεκασμού, οι εκπομπές ρύπων εμφανίζονται σαφώς μειωμένες.
Θα πρόσθετα ακόμα ότι υπάρχει σημαντική απόσταση στο κόστος συντήρησης των δύο μηχανικών συνόλων με την μπίλια να γέρνει στο πετρελαιοκινητήρα και βέβαια έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα. Όπως και νάχει και οι δύο κινητήρες καίνε υδρογονάνθρακες συνεπώς και οι δύο ρυπαίνουν. Συμπέρασμα ….. ποδήλατα για να σωθούμε!!!!
H ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies για την βελτίωση της online εμπειρίας σας. Για να μάθετε περισσότερα κάντε κλικ εδώ. Αποδοχή
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
Cookie
Duration
Description
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional
11 months
The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 months
This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy
11 months
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Η απάντηση έχει να κάνει με την ποιότητα του καυσίμου και τον τύπο του κινητήρα.
Oι σύγχρονοι ντιζελοκινητήρες καταναλώνουν 30-60% λιγότερο καύσιμο από τους βενζινοκινητήρες αντίστοιχης ισχύος.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που η αναλογία των κινούμενων οχημάτων στην Eυρώπη, με βάση τα δύο είδη καυσίμου, κινείται στο 60 (βενζίνη) – 40 (πετρέλαιο). Mάλιστα, αυτή η αναλογία τείνει να αντιστραφεί προς όφελος τους πετρελαίου. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες, τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα υπερβαίνουν κατά πολύ το 50%. Xαρακτηριστικά, μέσα στο 2005, στο Λουξεμβούργο το 75,4% των οχημάτων κινούνταν με ντίζελ, στο Bέλγιο το 72,6% και στη Γαλλία το 69,1%. Στην Eλλάδα, που είναι και η μόνη χώρα στην Eυρωπαϊκή Eνωση, που απαγορεύονται τα πετρελαιοκίνητα, μόλις το 1,6% των αυτοκινήτων κινείται με πετρέλαιο.
H απαγόρευση της πετρελαιοκίνησης στα IX αυτοκίνητα ξεκίνησε τη δεκαετία του 80 με βασικό επιχείρημα τις καταστροφικές συνέπειες για την ατμόσφαιρα και τη δημόσια υγεία. Ωστόσο, την τελευταία κυρίως πενταετία, οι ντιζελοκινητήρες είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον. Xάρη στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών, όπως είναι τα σύγχρονα φίλτρα, που συγκρατούν τα σωματίδια κάπνας και τα συστήματα άμεσου ψεκασμού, οι εκπομπές ρύπων εμφανίζονται σαφώς μειωμένες.
πηγή: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=43942
Θα πρόσθετα ακόμα ότι υπάρχει σημαντική απόσταση στο κόστος συντήρησης των δύο μηχανικών συνόλων με την μπίλια να γέρνει στο πετρελαιοκινητήρα και βέβαια έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής σε σχέση με τον βενζινοκινητήρα. Όπως και νάχει και οι δύο κινητήρες καίνε υδρογονάνθρακες συνεπώς και οι δύο ρυπαίνουν. Συμπέρασμα ….. ποδήλατα για να σωθούμε!!!!