Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |
Ο υπερσυμπιεστής καυσαερίων (turbo) χρησιμοποιείται, προκειμένου να αυξηθεί η ιπποδύναμη ενός κινητήρα. Τα καυσαέρια, μέσω της εξαγωγής, οδηγούνται σε μία φτερωτή, προκαλώντας την περιστροφή της. Μέσω ενός μικρού άξονα, η περιστροφική κίνηση μεταβιβάζεται σε μία άλλη έλικα, που είναι τοποθετημένη στην αντίθετη άκρη του και η οποία συμπιέζει αέρα στο σύστημα εισαγωγής του κινητήρα. Πρακτικά, δηλαδή, ρουφάει με πολλή πίεση αέρα και τον οδηγεί στο θάλαμο καύσης, επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερη αναλογία οξυγόνου και ποσότητας καυσίμου. Το κέλυφος του turbo είναι αρκετά ευαίσθητο επειδή συστέλλεται και διαστέλλεται ανάλογα με τη θερμοκρασία. Έτσι όταν οδηγούμε για αρκετή ώρα και θέλουμε να σταθμεύσουμε, καλό είναι να αφήνουμε τον κινητήρα να δουλεύει για λίγο στο ρελαντί, ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων. Σε αντίθετη περίπτωση, η υψηλή θερμοκρασία θα προκαλέσει πυράκτωση και εναπόθεση των υπολειμμάτων καύσης στα εξαρτήματα του turbo. Αντίθετα, πρέπει να αποφεύγουμε να πιέζουμε τον κινητήρα κατά την εκκίνηση, αφού απαιτείται ένα χρονικό διάστημα μέχρι το turbo να φτάσει στην ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας του και να λιπαίνεται σωστά. Διαφορετικά, μπορεί ακόμα και να ραγίσει το κέλυφος του υπερσυμπιεστή.